Последното нещо, което сглобих - Rock Crawler.
Дизайнът е от
Dalafik. В неговата джипка липсват диференциали. Сглобих го, но задвижване без дифове се оказа пълен абсурд. За сметка на това, цялото шаси и купе изглеждат супер, здрави са, същевременно и леки - конструкцията е сполучлива.
Затова сглобих мостове с диференциали. Получиха се много добре. Разликата е единствено в дължината на моста - една пъпка/дупка в повече. Останалите размери са същите. В прикачка съм сложил ldd файл на моста.
Ето и цялостната визия.
Основният плюс спрямо 9398 е по-голямото между-осово разстояние и по-големият пътен просвет.
Джипката си има и богат интериор. Интересен е начинът, по който се скриват всички кабели под конзолата в средата между седалките.
Лостът до волана е функционална част - с него се включва и изключва кутията за батериите. А кутията е поместена на идеалното място - под предния капак.
Поглед отгоре - голяма плътна клетка.
Поглед отдолу (гумите изглеждат криви, но всъщност са абсолютно успоредни и стабилни, нещо от снимката идва измамата).
Окачване - чудесни ходове, лека и гладка работа.
Окачването и цялата идея на джипката е взета от култовия
9398. Освен между-осовото разстояние, ширината на моста е с 2 пъпки по-голяма.
Ето каква е разликата между 2-та модела.
Видео:
Видео 2:
Галерия:
ВРЪЗКАП.П. 2 L мотора, свързани към един и същ канал на IR приемник v.1
= Много Лоша Идея!