С дооооста голямо забавяне - ето малко снимки на наистина завършения вид.
Две патерици на гърба, ако спука повече от една гума.
Окачването има мааааааалко ход:
И може да гази по-низши техници...
Дори братовчеди по конструкция...
И може да ви гледа сърдито.
Задният мост е с два L мотора и кардан да предава към V8-цата отпред.
Друг ъгъл, същото нещо.
И въпреки, че дизайнът е променен почти НАВСЯКЪДЕ - ето тази снимка само ми коства няколко часа.
Наложи се тотално преработване на предното окачване заради по-високите главини от 42037.
Ако има заинтересовани как съм го променил - мога да споделя кадрите.
Предните амортисьори са на друго място, ъгълът им също е друг, но вече работи!
Накрая реших, че приемникът ще бъде ясно видим и добавих малко детайли там.
Други промени по дизайна включват - гумите от 9398 вместо тези от 42037, преправяне на задния калник с по-голяма дъга, добавяне на заключващи механизми за капака - да не щрака като гази неща, нов таван, поради липса на елементи в даден цвят, променена геометрия окачването на задния мост и други
За протокола - това не е чисто ЛЕГО.
За да запазя цветовата схема, използвах 4 големи панела и 2 малки от китайско копие.