След дълго прекъсване, отново на линия.
Чудейки се какво да сглобя, захванах и аз тази Тойота (ново-запален Тойота фен съм последно време). Доста далеч съм все още от нещо завършено, но направих интересни подобрения по предното окачване, които няма да бъдат видими след сглобяване на купето.
Шасито е почти завършено. Сглобил съм го изцяло по инструкцията, единствените промени - не съм сложил 3-тия мотор (за лебедката).
Предният мост все още няма задвижване - липсват ми главините, затова не е довършен. Въпреки това промених предното окачване и го направих огледално на задното. Премахнах оригиналната панхард щанга (6 пъпки дълга) и я замених с 9 пъпки дълга. Резултатът е: коренно различно поведение на окачването, позволява пълни ходове на моста и в 2-те му направления, страничното движение при "чупене" е неосезаемо.
Тук се вижда захващането на панхарда към шасито.
Това е захващането на панхарда към моста.
Задното оригинално окачване с 9 пъпки дълга щанга.
Мога да кажа само добри думи за шасито заедно с цялото окачване, задвижване и завиване. Предвид компактния размер, ходовете на окачването са повече от добри.
За хората, които се чудят дали си заслужава - моделът е супер. Ще го сглобя до край, когато събера нужните части.