Здравейте,
Ще има забавяне с получаване на пратката. Палета е готов, всичко е подредено, пакетирано, чака заявен куриер от много време, но явно Дядо Коледа няма място в шейната за Източните Балкани.
Нямам и грам притеснение, че поръчката ще дойде и всичко ще е наред, но това за съжаление ще стане Януари месец. В момента, в който имам оценка от куриера за датата ще пусна инфото във форума.
В последния МЕСЕЦ едно след друго се случват неща, които човек, когато стартира поръчката не може да му минат и през ума, че ще станат. Ето и едно кратко развитие на тази поръчка (
предупреждавам, четивото е тежко, само за най-любопитните е):
1. Първи имейли на 7.9.2018 19:29, че аз и моя човек ще правим в най-скоро време нова голяма поръчка от официалния доставчик в Холандия, с който той работи.
2. На 18.9.2018 15:54 отговор, че е говорено с доставчика и моя човек чака цени на изброени от мен сетове, които да сложа във форума.
3. Получавам първи цени и чакаме инфо за други сетове, за които още не се знаят цените - 21.9.2018 17:40
4. На 5.10.2018 11:50 решаваме, че по-добре да отложим поръчката за началото на ноември месец поради 2 причини:
4.1. Тогава ще излезне 10263-1: Winter Village Fire Station (има доста хора, които го искат)
4.2. Ако бяхме направили поръчката октомври месец доставчика каза, че няма да може да достави 10262, 10261, 21315. Може би няма да може сет 75222 и някои Хари Потър тъй като към изброените номера има голям интерес към момента и няма налични количества.
5. Пратен е втори пакет с евентуално желани сетове към доставчика за отговор с цени - 22.10.2018 10:33. Всичко е планирано така, че в първата третина на ноември да е направена поръчката, което значи потвърдени желани сетове, крайни цени, цена на доставка. До средата на ноември да се плати и да чакаме инфо от куриера.
6. На 22.10.2018 11:52 получавам за първи път инфо, че най-вероятно не мога да поръчвам малки и средни сетове, ако не са количества. Това прави сложно изпълнението на голяма поръчка с изгоден транспорт.
7. На 30.10.2018 20:19 получавам за първи път по-ясно инфо, че не мога постоянно да питам за цени за този или онзи сет, защото ние сме малки риби и долу-горе са ясни цените и при поръчката / потвърждаването ще имаме точни цени. Преди това ще даваме оценки на база предишната поръчка и на база настоящите цени, които са ни дадени.
8. На 5.11.2018 13:09 получавам нови цени и списък с потвърдени сетове и какви количества трябва да имам от даден сет, за да се направи поръчка.
9. На 11.11.2018 12:56 казвам на моя човек, че до 3-4 дни ще имам потвърждение с финална поръчка. Отново напомням - важно е да достигнем добро количество като килограми, за да е изгоден транспорта.
10. На 13.11.2018 19:37 е дадена първа поръчка с идея до 1-2 дни да добавим още сетове.
11. На 15.11.2018 15:21 финален лист с поръчката е дадена.
12. На 16.11.2018 11:01 питам моя човек дали може да добавя още сетове, тъй като се появяват нови желаещи. Отговорът е няма проблем, тъй като тъй или иначе чакам отговор от доставчика.
13. На 18.11.2018 09:16 нов финален списък с поръчката е дадена. Вече поне съм спокоен, че имаме сравнително голяма поръчка като килограми и е ясно, че ще ползваме пак предишния куриер Schenker с палет. Чакаме потвърждение от доставчика.
14. На 20.11.2018 12:29 от доставчика отговарят, че ще могат да разгледат поръчката ни след 3-4 дни тъй като са претоварени.
15. На 22.11.2018 12:58 доставчика отговаря, че не може да достави към момента Roller Coaster, Brick Bank or Ferris Wheel, изчерпани са от неговия склад. Освен това очаквано някои по-малки сетове трябва да отпаднат, тъй като не се спазва изискването за бройки.
Всичко това е не малка част от теглото на поръчката, което удря цената на транспорта. Идеята е хората да ги заменят с други сетове, които доставчика има на склад към момента.
16. Ние действаме бързо и на 23.11.2018 09:52 вече е пратен нов списък със заменени сетове. След заменените сетове пак сме добре с транспорта.
17. На 28.11.2018 19:11 са потвърдени сетове от новата доставка, включително Roller Coaster!
18. Нов неочакван удър - на 29.11.2018 15:44 е отговорено, че Ferris Wheel, Brick Bank and Old Fishing Store са окончателно свършили и ЛЕГО не ги доставят повече.
19. На 3.12.2018 18:45 е взаимно потвърден нов списък с още заменени сетове от потребители.
20. На 8.12.2018 17:35 знам, че всичко е пакетирано и ще тръгне към моя човек.
21. Плащането по Пейпал съм го направил - 11.12.2018 17:23. Предния ден помолих да изчакат 1-2 дни, но те не искаха парите по-рано.
21. На 14.12.2018 14:20 отговарят, че на доставчика му липсват 2 броя Hogwarts Express, което значи, че чака следващата доставка, за да го пратят до България. Скоро след това моя човек прави запитване / заявка за куриера.
22. На 19.12.2018 14:22 се получават последните 2 броя Hogwarts Express, всичко е финално пакетирано.
23. На 21.12.2018 отпадна и последния шанс куриера Schenker да вземе пратката към България и казва, че ще бъде след нова година
Край на моно-log файла!