Благодаря за ревюто Владо. За мен беше интересно. Този сет излезе през втората половина на тази година. Пикапа беше втория сет, в който се огледах след Волво-то. Като части има доста интересни за мен. Сега го загледах, че има ново захващане на колелата към предния мост, май е ново и към задния, но не съм добре запознат. Къде се намира врътката задвижваща линейното бутало? Може би има нещо като скоростна кутия, с която се управлява лебедката и повдигането на товарната част......? Вратите се отварят, нали? Хубаво също е, че си го моторизирал. Много добре си вградил моторите.
Имам и критика, но тя не е към теб. С такова окачване е ясно, че пикапа няма да се движи само по асфалт. Ми да го бяха направили 4х4. Същата работа като 8297. Срамота!
Предните колела са закачени към:
11949 Technic, Steering Portal with 2 Pin Holes and 2 Ball Joint Arms
в комбинация с:
92909 Technic, Steering Portal Axle, Hub
11949 е рядка част, която се среща само в 42029 и
42000.
Задните:
11950 Technic, Steering Portal with 2 Pin Holes + 92909 Technic, Steering Portal Axle, Hub
+
11950 отново е рядко срещана част - 42029 и
42000.
Под кабината има скоростна кутията, чрез която се задвижва лебедката и повдигането на легена отзад. Кутията е с превключвател -
.
Вратите се отварят.
За съжаление задвижването не е 4x4.
Но с тези предни главини (
) няма и как да стане - позволяват полуоската да има съвсем малък ход. Тоест ъгъла на завиване би бил много малък и лош.