Това си е за тест на вън. И без гумите от багера е ок. Аз бих сложил седалки и волан.
Седалки и волан, поне в тази си конфигурация, няма да има. Идеята е да възможно най-леко шасито, защото окачването е много меко и допълнителна тежест ще наведе купето и няма да може да се изправя само.
Гледам на твоите снимки горното захващане на амортисьора с пин и носач,ябълката дава свобода но когато амортисьора трябва да отиде нагоре не да се свие не се ли контрират пин ябълка? или се компенсира от долното захващане,пример: натисваш го целия да слезе до долу.
Не съм сигурен, че разбрах какво питаш.

На амортисьора съм поставил Axle Towball:

.
Axle Towball-ът се захваща за Steering Arm 5 x 1 with Towball Socket Rounded:

.
Носачът (Steering Arm) е фиксиран абсолютно неподвижно към шасито.
Натискаш шасито надолу и 2-та ама (отпред или отзад) се свиват. Натискаш шасито странично и само единият ам се свива, нищо никъде не запира или контрира - движи се изключително гладно във всички възможни посоки и в пълния ход на окачването. Довечера ще снимам клип и ще е по-видно.