Здравейте,
Още не приключил с това си пътуване, вече пиша за следващото...
Ще си идвам по Великден, и този път ще се опитам да съм малко по-организиран:
1. Отново ще става дума само за части, фигурки и полибегчета (включително съб-сетове от календари) - все неща, които се събират в куфар и не подлежат на щети от смачкване
2. Всяка поръчка, която съдържа и части, държа да мине през бриклинк, т.к. ми отнема страшно много нерви ръчно да си променям количествата. За фигурки и полибегчета съм ОК да правя изключение, поради малките бройки и сравнително високата цена
3. Нямам нищо против да си държите отворени поръчки докато дойде време да се прибирам - пускайте си нови бачове, аз ще пускам нови фактури, ще допълвам по торбите, и така докато свърши времето и дойде момента за доставка
4. Плащането - имам сметки в Райфайзен и Първа инвестиционна. За който има онлайн банкиране и сравнително ниски такси - това ми е предпочитан вариант. ОК е и плащане в брой на място, а за хората в провинцията - и по еконт
5. Малка иновация, може би не за този път (Великден все пак е близо) - мисля да въведа 'обратна' обща поръчка - при достатъчно желаещи, мога да изпратя поръчките на няколко колеги в общ пакет към Габко. Това улеснява самото поръчване (няма ГК, а само 'главен получател'), а цената на доставката може доста да се размие
Приемам всякакви забележки, препоръки и съвети!
Поздрави,
Владо