Здравейте, ето на какво попаднах. Нещо като осъвременен 8880, само че със съвременни техник части. Дизайнер Атика, инструкциите се разпространяват безплатно. В Евробрикс има тема за този мок. Темата има и клип с всички функции на автомобила.



След леко издърпване на една греда, колата от купе придобива профил на хечбек. Механизма е супер елементарен.

Предния и задния капак се вдигат





Вратите се отварят ала Мercedes gullwing


В кокпита всичко работи. Има волан, 4-скорости, задния лост блокира централния диференциал.

Както в оригиналния сет, освен предните, се завъртат и задните колела, но тук с много по-малък ъгъл. Механизма за задния мост е много интересно замислен.

Друга функция е повдигането на предния и задния мост, посредством две врътки. Първо, окачването е спуснато на макс. При това положение хода на предните амортисьори е минимален.

Тук клиренса е на макс.

Тук е до брат си - Суперколата 8070.



Като заключение мога да кажа, че колата е чудесна и пълна с функции. И колкото да изглежда масивен, мока се губи като размер пред оригиналния 8880.
Сега да кажа и за голямото НО. При оригиналния мок, дизайнера за по-добра визия е поставил няколко греди и елемента под напрежение. На няколко места има такива изкривявания на детайлите. Те изрично са показани още в началото на инструкцията. Аз не съм фен на такива нестандартни сглобки и поради това съм си ги преработил по мое усмотрение. На места съм подменял axle и pin конектори със soft axle. Сега мога да кажа, че колата си е ОК.
Поздрави!