Докладвам прогреса си по моя Т150
Имам сглобено работещо шаси по плануваната схема XL мотор за задвижване на двете вериги и М мотор за маневриране (т.нар. субтрактор). Входът от М мотора го редуцирам 4 пъти като скорост преди да влезе в субтрактора от учебниците. Редукцията успях да я направя много компактно и до голяма степен да я вкарам в обема на самия субтрактор благодарение на 1-2 хитрини. Супер съм доволен от резултата.
На тоя етап не съм се хващал с допълнителните моторизирани фуккции за повдигане на плуг и/или лопата.
Бая се заиграх с работата по предната част от тялото, чак ме притеснява, че стана прекалено детайлно, не мисля, че ще успея да направя кабината с консистентно ниво на детайл.
Предната част на тялото се сваля доста лесно, за да се види или обслужва механиката отдолу.
ПП: Чак сега като направих снимката със сравнението, видях че тия фарове за много големи, но лесно ще ги намаля
