Това, което казва Владо, е напълно вярно. Мога да споделя абсолютно същия опит.
Понякога, когато легото не е толова скъпо и ценно, човек може да си затвори очите, ако не му се занимава.
Ако става въпрос обаче за комплект, който струва над 1000 лв., това е напълно недопустимо. Моят съвет е да го върнете - щом е поръчан онлайн, имате 14 дни да се откажете от покупката.
Едва ли ще получите някаква компенсация, но не пречи да опитате. Имах два подобни случая с английския амазон. Единият път комплектът дойде със скъсана кутия и лепена с тиксо - комплектът беше голям и скъп - товарен влак. Предложиха ми около 100 лв. отстъпка, която приех. Вторият случай беше средно по големина лего - около 60 лв., което дойде със смачкана и лепена кутия, като стикерът с данните за адреса беше залепен директо върху кутията. Този път ми изпратиха напълно нов комплект, като ми казаха да запазя и стария за компенсация.
Едва ли може да очакваме толкова човешко поведение към клиентите от емаг, но кой ли знае...